Forum de guilde Reboot (Rift et Aion) et de la confrérie Itila Cala (LOTRO)

Portail généralPortail général  AccueilAccueil  ConnexionConnexion  S'enregistrerS'enregistrer  

Partagez

Haubert cadeau... chez Eurogamer

AuteurMessage
Enge
Archange parleur
Enge

Haubert cadeau... chez Eurogamer Empty
MessageSujet: Haubert cadeau... chez Eurogamer   Haubert cadeau... chez Eurogamer Icon_minitimeMer 12 Nov 2008 - 9:29

Citation :
The Lord of the Rings Online: Free Hauberk of the Mithril Guard for Eurogamer MMO readers!

Eurogamer has teamed up with Codemasters Online Gaming to give you exclusive access to a special cosmetic in-game armour item for The Lord of the Rings Online.

See that little guy on the right? He's wearing The Hauberk of the Mithril Guard, and soon you will be as well, assuming you snap up one of our 5000 keys. (Wikipedia knows what a hauberk is - do you?)

As with all our key giveaways, you will need to be a registered Eurogamers user (the registration page is easy to find, and registration is free), and of course to make use of it you will need a Lord of the Rings Online game account.

It's all part of Codemasters Online Gaming's push to promote The Lord of the Rings Online: Mines of Moria, which is due out on 18th November. You can read much more about it, including our latest hands-on impressions on our gamepage for The Lord of the Rings Online: Mines of Moria.

C'est ici...
Plus que 3200 clefs.
Revenir en haut Aller en bas
http://www.biblioenge.fr
Jelena
Sage bavard

Haubert cadeau... chez Eurogamer Empty
MessageSujet: Re: Haubert cadeau... chez Eurogamer   Haubert cadeau... chez Eurogamer Icon_minitimeMer 12 Nov 2008 - 21:36

C'est fait, Merci Wink

Gwael
Revenir en haut Aller en bas

Haubert cadeau... chez Eurogamer
Page 1 sur 1